ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ (ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ)

Advertise Now!

kiliomeno

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Η ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

ΔΩΣΕ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΓΓΕΛΙΑ ΣΟΥ ΔΩΡΕΑΝ


Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Όλες οι αλλαγές για τις άδειες οδήγησης...

zklimadiris

Όλες οι αλλαγές για τις  άδειες οδήγησης...    
Δυσκολότερη και πιο... τσουχτερή θα γίνει από την Δευτέρα  η απόκτηση άδειας οδήγησης, καθώς αναμένεται να τεθεί σε ισχύ το Προεδρικό Διάταγμα που εναρμονίζει την κοινοτική νομοθεσία.  Έτσι με τις νέες διατάξεις μεταξύ άλλων εισάγονται νέοι τύποι αδειών για τα ΙΧ και τα δίκυκλα, θεσπίζεται η ανανέωση του διπλώματος κάθε 15 χρόνια, αυξάνεται ο αριθμός των μαθημάτων των υποψήφιων οδηγών, ορίζεται παράβολο ύψους δέκα ευρώ για κάθε φορά που θα επανεξετάζεται υποψήφιος που απέτυχε, ενώ υποχρεώνονται οι υποψήφιοι οδηγοί μοτοσικλέτας να φορούν ειδικό ρουχισμό προστασίας κατά τη διάρκεια της πρακτικής εξέτασης.  Σήμερα στην Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών  της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας θα  πραγματοποιηθεί  επιμόρφωση των υπαλλήλων σε θέματα εξέτασης υποψηφίων οδηγών όπως τόνισε στην εφημ.ΠΑΤΡΙΣ ο Δντής της υπηρεσίας Μένης Μανιάτης. Γι αυτό και η υπηρεσία θα λειτουργήσει μέχρι τις 11 το πρωί.     Συγκεκριμένα, τα νέα διπλώματα θα πρέπει να ανανεώνονται κάθε 15 χρόνια έως τα 65 έτη και μετά τα 65 κάθε τρία χρόνια. Οι κάτοχοί τους μετά την 15ετία οφείλουν να περνούν εκ νέου ιατρικές εξετάσεις και εάν εντοπιστεί πρόβλημα να παραπέμπονται σε δευτεροβάθμιες επιτροπές, αλλά δεν θα περνούν ξανά θεωρητικές ή πρακτικές εξετάσεις. Για τα επαγγελματικά διπλώματα εξακολουθεί να ισχύει η ανανέωσή τους ανά πενταετία, ενώ μετά τη συμπλήρωση των 65 χρόνων, η ανανέωση της άδειας οδήγησης θα γίνεται ανά τριετία.
Οι παλιές άδειες
Οι παλιές άδειες για ΙΧ και δίκυκλα, αλλά και όσες εκδοθούν από εξετάσεις που έχουν ολοκληρωθεί έως και τις 18 Ιανουαρίου θα συνεχίσουν να ισχύουν είτε μέχρι τα 65 έτη του κατόχου τους είτε μέχρι το 2033 (ό,τι συμβεί πρώτο).   Νέα μορφή αποκτούν και  τα διπλώματα οδήγησης που θα εκδοθούν μετά τις 19 Ιανουαρίου.   Παράλληλα καθορίζεται ως προαπαιτούμενο της συμμετοχής στην πρακτική εξέταση η ολοκλήρωση της θεωρητικής εκπαίδευσης και η επιτυχία στις αντίστοιχες εξετάσεις.
Οι εξεταστές
Για την τήρηση του αδιάβλητου των εξετάσεων, το οποίο αποτελεί τον μεγαλύτερο... πονοκέφαλο του ισχύοντος συστήματος, προβλέπονται αλλαγές και στους εξεταστές, οι οποίοι ήδη περνούν από ειδικά σεμινάρια. Παράλληλα, όσοι νέοι εξεταστές εισαχθούν στο σύστημα θα πρέπει να έχουν δίπλωμα ανάλογο της κατηγορίας που εξετάζουν, ενώ από το 2015 και μετά οι εξεταστές θα είναι υποχρεωτικά πτυχιούχοι.  Επίσης στο ειδικό έντυπο, που θα συμπληρώνεται ύστερα από κάθε εξέταση, θα υπάρχει συγκεκριμένη αιτιολογία απόρριψης, ενώ η κάθε σχολή, ο κάθε εκπαιδευτής και ο κάθε εξεταστής θα έχει έναν δικό του μοναδικό κωδικό, ώστε να ελέγχονται πιθανοί ύποπτοι... συνδυασμοί. Επιπλέον στο έντυπο θα αναγράφεται πόσες φορές έχει εξεταστεί θεωρητικά και πρακτικά ο κάθε υποψήφιος.    Την ίδια στιγμή θα δοθεί η δυνατότητα στους περιφερειάρχες να επιλέγουν μεταξύ του συνόλου των υπαλλήλων τους για την επιτήρηση στις θεωρητικές εξετάσεις και να μην περιορίζονται μεταξύ των υπαλλήλων της οικείας Διεύθυνσης Μεταφορών.  Τα πράγματα αναμένεται να δυσκολέψουν ακόμα περισσότερο έως το τέλος της χρονιάς, οπότε και θα εκδοθούν νέα εγχειρίδια εκπαίδευσης και εξέτασης για όλες τις κατηγορίες διπλωμάτων, στα οποία μάλιστα θα υπάρχουν ειδικά κεφάλαια για την οικολογική οδήγηση.

Στο υπουργείο περνάει
πλέον η αρμοδιότητα

Ριζικές αλλαγές προβλέπονται στην απόκτηση άδειας οδήγησης για δίκυκλα, καθώς για πρώτη φορά εισάγεται στο έντυπο ειδική κατηγορία για μοτοποδήλατα.   Το δίπλωμα για μοτοποδήλατα δεν θα βγαίνει πλέον από την Τροχαία, αλλά θεσπίζεται υποχρεωτική θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση.  Παράλληλα αυξάνονται τα πρακτικά μαθήματα και στους υπόλοιπους τύπους αδειών.  Έτσι για την απόκτηση άδειας οδήγησης μοτοποδήλατου ή μοτοσικλέτας θα απαιτούνται:
?Τριάντα ώρες θεωρητικής εκπαίδευσης (οι οποίες δεν θα επαναλαμβάνονται για την αναβάθμιση του διπλώματος).
?14 ώρες πρακτικής εκπαίδευσης (από δέκα σήμερα).
?Για τα ερασιτεχνικά διπλώματα οδήγησης αυτοκινήτου θα απαιτούνται:
?20 ώρες θεωρητικών μαθημάτων.
?25 ώρες πρακτικών μαθημάτων (από 20 σήμερα). Σε περίπτωση που ο υποψήφιος δηλώσει αναλφάβητος, προστίθενται δύο ώρες θεωρητικής εκπαίδευσης. Μικρότερη αύξηση των μαθημάτων θα προβλεφθεί και για τις κατηγορίες επαγγελματικών αδειών.
Από τις 7 Φεβρουαρίου
Ειδικά για τους υποψήφιους οδηγούς μοτοσικλετών από τις 7 Φεβρουαρίου θα ισχύσουν δύο νέες δοκιμασίες στην πρακτική εξέταση σε πίστες: η κίνηση με ταχύτητα 50 χιλιομέτρων, η αποφυγή εμποδίων και η κίνηση με ταχύτητα 50 χιλιομέτρων και ακινητοποίηση του οχήματος σε συγκεκριμένη απόσταση.  Από την ίδια ημερομηνία θα είναι υποχρεωτικός ο ειδικός ρουχισμός προστασίας (ειδική φόρμα, επιγονατίδες κ.λπ.) κατά τη διάρκεια της εξέτασης.   Τα παράβολα για τις ιατρικές εξετάσεις θα παραμείνουν στα 90 ευρώ και για την έκδοση της άδειας στα 30 ευρώ. Ωστόσο θεσπίζεται παράβολο 10 ευρώ, το οποίο θα πληρώνουν οι υποψήφιοι κάθε φορά που θα επανεξετάζονται σε θεωρία ή πράξη σε περίπτωση αποτυχίας (τώρα το παράβολο κόστιζε 6 ευρώ και πληρωνόταν άπαξ).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αφηστε το δικο σας σχολιο..

ΦΩΤΙΕΣ 2007 ΖΑΧΑΡΩ

ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ

MY BANNER

Advertise Now!

Radio Chat Room


Πατώντας τα βελάκια της λίστας από κάτω επιλέγετε τι θέλετε να ακούσετε

▼ Radio Chat Room ▼ Εδω συνομιλείτε ζωντανά με όλους τους φίλους που ακούν.
♫ ♫ Το ράδιό μας κινείται σε soul,funk,blues,rock,NU Sounds και Ελληνικά ♫ ♫