ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ (ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ)

Advertise Now!

kiliomeno

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Η ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

ΔΩΣΕ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΓΓΕΛΙΑ ΣΟΥ ΔΩΡΕΑΝ


Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

«Η φίλη μου είναι ένα γουρούνι!»

zklimadiris«Η φίλη μου είναι ένα γουρούνι!» (pics)
Μπορεί όλοι να λένε πως ο σκύλος είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου, όμως υπάρχουν κι άλλα κατοικίδια που μπορούν να σε αγαπήσουν!
Η 29χρονη Maria Cooper λατρεύει τη γουρουνίτσα της, Dinky!
«Την αγόρασα τέτοια εποχή πέρυσι. Ήταν τόσο γλυκιά… Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά και την αγαπούσα πολύ για να την αφήνω έξω από το σπίτι, οπότε την έβαλα μέσα. Πλέον έχει μεγαλώσει τόσο που δεν μπορεί να κοιμάται στο κρεβάτι μου και της έφτιαξα το δικό της δωμάτιο. Ξέρω πως την κακομαθαίνω, αλλά της αξίζει», λέει.
O σύζυγος της Maria, ο Ian, έχει ήδη ταραντούλες και σαύρες.
«Τα παιδιά λατρεύουν την Dinky. Πηγαίνουμε σε εκδηλώσεις περίπου τρεις φορές την εβδομάδα. Η Dinky μπαίνει μαζί μου στο αυτοκίνητο. Άλλοτε την προσλαμβάνουν μόνη της, άλλοτε με άλλα ζώα, της αρέσει όλη αυτή η προσοχή», λέει η Maria που έχει κάνει επάγγελμα τις ατραξιόν της Dinky!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αφηστε το δικο σας σχολιο..

ΦΩΤΙΕΣ 2007 ΖΑΧΑΡΩ

ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ

MY BANNER

Advertise Now!

Radio Chat Room


Πατώντας τα βελάκια της λίστας από κάτω επιλέγετε τι θέλετε να ακούσετε

▼ Radio Chat Room ▼ Εδω συνομιλείτε ζωντανά με όλους τους φίλους που ακούν.
♫ ♫ Το ράδιό μας κινείται σε soul,funk,blues,rock,NU Sounds και Ελληνικά ♫ ♫