ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ (ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ)

Advertise Now!

kiliomeno

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Η ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

ΔΩΣΕ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΓΓΕΛΙΑ ΣΟΥ ΔΩΡΕΑΝ


Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

ΔΕΝ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ


Ούτε μια πρόφαση δεν βρήκες
να δείς αν ζώ ή αν πεθαίνω
ούτε ένα μύνημα δεν ήρθε
κι εγώ στην κόλαση πηγαίνω
Μόνος μου είμαι τώρα
κι η ζωή μου ανηφόρα
ομίχλη συνεφιά μες την καρδία μου
Μόνος μου υποφέρω
που σε θέλω μα δεν σ έχω
πήρανε φωτιά τα όνειρα μου


Δεν τηλεφώνησες δεν τηλεφώνησες ποτέ
απλά με αγνόησες λές και δεν μ αγάπησες ποτέ
δεν τηλεφώνησες κι άλλο ένα βράδυ προσπαθώ
να μαζέψω τα κομμάτια απ τον σπασμένο μου εαύτο

Δεν τηλεφώνησες δεν τηλεφώνησες ποτέ
την ζωή σου προχώρησες σαν να μη με γνώρισες ποτέ
να ξερα άραγε δεν έχεις μέσα σου καρδία
δεν νιώθεις πόνο δεν νιώθεις θλίψη
πές μου τι νιώθεις τελικά


Ούτε μια πρόφαση δεν βρήκες
να δείς τι κάνω πως περνάω
παλιά σου σημειώματα κοιτάω
που έγραφες "για πάντα" θα σ αγαπάω
Μόνος μου είμαι τώρα
κι η ζωή μου ανηφόρα
πήρανε φωτιά τα όνειρα μου

zklimadiris

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αφηστε το δικο σας σχολιο..

ΦΩΤΙΕΣ 2007 ΖΑΧΑΡΩ

ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ

MY BANNER

Advertise Now!

Radio Chat Room


Πατώντας τα βελάκια της λίστας από κάτω επιλέγετε τι θέλετε να ακούσετε

▼ Radio Chat Room ▼ Εδω συνομιλείτε ζωντανά με όλους τους φίλους που ακούν.
♫ ♫ Το ράδιό μας κινείται σε soul,funk,blues,rock,NU Sounds και Ελληνικά ♫ ♫