ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ (ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ)

Advertise Now!

kiliomeno

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Η ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

ΔΩΣΕ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΓΓΕΛΙΑ ΣΟΥ ΔΩΡΕΑΝ


Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΗΓΗ πληροφορίας...http://ksipnistere.blogspot.com
ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΡΟΜΑΡΑΣ: Ο γιός μου παίρνει το κουπί της άθλησης και της προπόνησης.... Χρέους μου είναι να καταφέρω την νεότερη γενιά να φύγει απο τα ναρκωτικά και την πορνεία... Αλλά να μήν είναι παχύσαρκες οι Έλληνες.... 

Λέω όχι στα αναβολικά και στις σκόνες και στα χάπια!
Αποκλειστική Συνέντευξη με τον δημοσιογράφο Γιάννη Τσιριγώτη στις
25.09.2010
Σήμερα παραβρέθηκα στην Παιανία στο κλειστό γυμναστήριο του “Ηρακλή” Γιώργου Τρομάρα και του γιού του Κώστα και είχα την τύχη της συναναστροφής μαζί τους με τους ζωντανούς θρύλους αυτούς. Όλοι ξέρουμε τους άθλους αυτού του ανθρώπου και την πορεία του στον πρωταθλητισμό. Ο γιός του είναι φοιτητής της γυμναστικής ακαδημίας και παλαιστής στην ελληνορωμαϊκή όπως ο πατέρας του και κάνει και μπόξ.

-Γιά σας και στους δύο.... Και ευχαριστώ που δεχθήκατε να κάνουμε αυτήν την μικρή συνέντευξη....
Τίποτε.... Χαρά μας είναι....
-Πείτε λίγα λόγια για τους νεότερους για την πορεία σας στον αθλητισμό Κε. Τρομάρα....
Ήμουν χρόνια τώρα από την δεκαετία του 1960 αθλητής του μπόξ και στην ρωμαιοελληνική πάλη και έχω κάνει του κόσμου τις παραστάσεις. Μέχρι και τρένα και αυτοκίνητα έχω τραβήξει.... Και έχω αγωνιστεί με αξιόλογους ανθρώπους στην Ελλάδα και στο εξωτερικό... Με λίγα λόγια έχω δώσει δόξα στην χώρα μας
-Τώρα μου είπατε ότι είστε 64 ετών... Σας βλέπω ακμαιότατο και δραστήριο.... Αθλείστε συνέχεια;
Κάπου κάπου ναι.... Αλλά εργάζομαι πολύ.... Φτιάχνω συνεχώς το σπίτι και το γυμναστήριο..... Τώρα τελευταία κουράστηκα πολύ αλλά είμαι καλά στην υγεία μου.... Και ακόμη και τώρα μπορώ να λυγίσω σίδερα τρόπος του λέγειν.
-Ο γιός σας θα πάρει την σκυτάλη του αθλητισμού και του γυμναστηρίου.
Για πές μου αγαπητέ Κώστα το πώς αισθάνεσαι για το χρέος αυτό που αναλαμβάνεις;
Είναι χρέος που να συνεχίσω το έργο του πατέρα μου και να διδάσκω στα σχολεία όπως κάνει και αυτός τον αθλητισμό, την άσκηση, να μήν μπλέκεται η νεολαία με τα ναρκωτικά και να εξαλειφθεί η παχυσαρκία
-Τι άποψη έχετε για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και τον Ντάμπινγκ....
΄Ολοι παίρνουν αναβολικά και σκόνες..... Ο πραγματικός αθλητισμός για μας τους Τρομάρες είναι φυσικός και πραγματικός!
-Σας ευχαριστώ για την συνέντευξη αυτή.
Παρακαλώ


ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗΣ
Δημοσιογράφος-Οικονομολόγος
Αναγνωρισμένος Δημοσιογράφος από το Γερμανικό Κοινοβούλιο
Μέλος του Συλλόγου των Δημοσιογράφων του Βερολίνου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αφηστε το δικο σας σχολιο..

ΦΩΤΙΕΣ 2007 ΖΑΧΑΡΩ

ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ

MY BANNER

Advertise Now!

Radio Chat Room


Πατώντας τα βελάκια της λίστας από κάτω επιλέγετε τι θέλετε να ακούσετε

▼ Radio Chat Room ▼ Εδω συνομιλείτε ζωντανά με όλους τους φίλους που ακούν.
♫ ♫ Το ράδιό μας κινείται σε soul,funk,blues,rock,NU Sounds και Ελληνικά ♫ ♫